h1

Välkommen på inflygningsfest

oktober 20, 2010

11 kommentarer

  1. Härligt!! 🙂
    Det ser jag fram emot!


    • Se framåt och se upp 😉
      Välkommen Kairn!


  2. Jag kommer! Blir nog en riktig höjdarfest 🙂


    • Klart det blir! Vi ska hoppa och spela Jättehögt 🙂
      Välkommen PG!


  3. Både jag och Gubben kommer! Vi ska bara runda månen först…


    • Vilken omväg! Ska ni kolla täckningen på baksidan? Välkomna Red & Gubbe 🙂


  4. Jag ringer på freeeda
    så ses vi på lööörda


  5. Ring Ring BB!
    Å Välkommen hit 🙂


  6. Duna, dunka..ere fest, eller? Klart att jag kommer 🙂


    • Ja, hrm duna…som sagt mitt tangentbort är smuligt och under R och K ligger extra mycket smulor 😉


      • Jag lägger fram en dun(k)udde till dej i julhörnan! Välkommen Mosterlinus 🙂



Kommentera

