h1

tidig fredagmorgon

oktober 22, 2010

6 kommentarer

  1. Tidig? Här har vi varit uppe flera timmar ju!
    Och den där stackars haren – har han inte ens en egen säng att värma sig i. Jo, jag ser att han har fått halsduk men det är kallt ute! Jättekallt!
    Och var är musiken? 😀


    • Klar haren haren säng! Jag har byggt den alldeles själv 🙂 Isolerad med en gammal tröja serru Gubben. Musiken…ha lite tålamod. Tålamoooood 😀


  2. Det ser ut att vara en skön halsduk, men visst ser han lite småfrusen ut. Musiken ja, var är den? 😉


    • PG…(viskar) Jag får inte igång jukeboxen!!! jag tror att Elvis har skruvat sönder den 😦
      Jag lånade din halsduk nyss för det är så kallllllt 🙂


  3. Är det en hare eller en toffla…? Söt är den i alla fall!


    • Toffla tror jag. Eller hare 😉



Kommentera

