h1

tungt?

oktober 25, 2010

Är måndagar gjorda av sten tro?

8 kommentarer

  1. Kändes så när jag klockradion satte igång i alla fall. Och min arm sjönk som en sten mot snooze-knappen MÅNGA gånger… God måndag Cyndi!

    Nu är det ju snart fredag igen! 🙂


    • Jag föredrar nog måndagsmys jag 😉


      • Mys alla dagar tycker jag är det bästa! 🙂


  2. Sten? Nja, mer som havregrynsgröt tror jag. Den där lilla figuren vid koppen, är det månne Cyndi själv?


    • Ja, gröt piggar ju upp 🙂


  3. Jag vet flera bra sätt att fixa till måndagar på! Alla bygger på lediga tisdagar 😀


    • Vilken bra idé, Gubben! 🙂


      • Ääääh…jag som kör stenhårda 40-minuterspass denna tisdag! Är ni lediga ni???



Kommentera

