h1

Vilka fikamått har du idag?

december 14, 2010

8 kommentarer

  1. 12 x 12….


    • Jag fattar 🙂
      Det är siffror va?


  2. … gånger två 😀
    … åh, då är jag ändå måttfull!


    • Gubben håller definitivt måttet.
      Gånger två 🙂


  3. Iλ = 2hc2λ−5/[exp(hc/λkT) – 1], fast det kan ju snabbt ändras förstås…


    • Jo, det förstås…
      Jag har inte ens dom där krumelurerna bland mina bokstäver…så jag får nog mäta i kilometer eller kubikmeter som vanligt folk 😉


  4. Morrn Cyndie Ja du det är en lagom balja att få kaffe i det där så man vaknar ordentligt.:)


    • Kaffebaljor och tebaljor avlöser varandra här 🙂 Men jag vet inte om jag har vaknat ordentligt. Bara jobbat.



Kommentera

