h1

kattmorgon…

december 13, 2011

…utan saffran!

 

8 kommentarer

  1. Hej Cyndi
    Vilken trevlig katta. Lussade hon för dig?
    Ha det fint i juletid.
    Nisse


    • Ingen lussekatt.
      Men en julekatt har flyttat in…:-)
      Ha det gott Nisse.
      Juletiden är inte riktigt min.
      Cyndi


  2. Nej men! Det är ju våran Lakrits! 🙂


    • Samma Lakris som brukar tassa ut sent på kvällen?
      😉


  3. Månkatt – en luciamorgonreflektion.

    Jag åt faktiskt en lussekatt, en bjud, på högskolan, men är inte särskilt förtjust, särskilt inte i russinen. Hoppade däremot på kanelen; glögg är så sött.


    • Bjudkatt.
      Har jag också fått.
      Hon flyttade in i går.
      Fast jag sa till henne
      att hon bor i det andra huset.

      Russin.
      Kan man gott peta ur.
      Glöggen också.

      🙂


  4. Hej Cyndi åhh.. hade du inget saffran hemma,,elände nåja men en lussekatt fick du ju se ändå den bästa i sitt slag ser jag!


    • Massor av saffran hemma Filifjonkan.
      Men jag har glömt vad det var jag skulle ha den till.
      Julkatten vill ha räkor sa hon.
      Och det ska hon få 🙂



Kommentera

