h1

en del högar…

februari 6, 2012

är stora

en del inte så stora

just nu.

 

14 kommentarer

  1. Känner igen det där – men du fixar det, även fast du bara har 3 burkar tid…! 🙂


    • Tålamodshögen syns inte så tydligt va?
      Jodå, jag fixar 🙂


  2. Och en del stora är höga 😀

    Men här är det lite lågt just nu!


    • Det är i dom låga högarna som det intressanta finns Gubben 🙂


  3. Det kanske finns nån välförsedd minuthandel på närmaste stormarknad som säljer sekunda svarta hål som kröker rum-tiden lite lagom. Clas Ohlson? 😉


  4. Jag ska skicka efter några tidskrökare.
    När jag hinner 😉


  5. Hej Cyndi. Nu är jag friskförklarad och igång! Inne och jlämnar dig några hjärtan på Alla hjärtans dag. Jag kan diska dina kaffekoppar i min diskmaskin om du faxar över dem så slipper du den högen Gillar dina teckningar!Ha det gott


    • Tack Filifjonkan 🙂
      Jag faxar över högen med ”Övrigt” och ”Snarast” och ”Bråttom”.
      Disken fixar jag 🙂


  6. Hej Zyndi fniss åt ditt svar på förra..Som det skall vara. Jaha jo ang din fråga p hos mig ett inlägg är bestående av många bilder från 5.-33 st klan det vara beroende på vad jag beskriver för något. först ritar och klipper och klistrar jag sen kopierar jag upp många bilder och flyttar den rörliga biten en liten bit i varje bild kopplar ihop dem i en lång radda och animerar dem i animation shop som är ett bra program för det jag gör, Ja sen bara spara det så det lägger ihop sig till en bild att börja med som rullar på bloggen i lagom takt. Jag har gjort så jag har många mallar som jag kan använda till olika saker så ja vad skall jag säga det kan ta allt från 10 minuter till en timme gott och väl men jag anpassar inlägget efter hur mycket tid jag har på mig. Pust ..är det svårritat med vinklar och grejor kan det ta längre tid om jag inte har någon vinkel sparad i en mapp förstås sen innan, Ja nu vet du men jag gillar dina bilder skarpt med om du vill din spindel skall klättra neråt så gör du ung 8 likadana bilder men ritar om spindeltråden lite längre var gång och kopplar samman det. i något grafikanimeringsprogran om du har ha nu en bra dag med dig


    • Tack för tips! Spindeln får vara där den är för så där många bilder hinner jag inte göra, Filifjonkan. Just nu hinner jag inte måla alls. Mina bilder får nog hålla sig still. Annars kommer tekopparna att rasa. Men jag hoppas Filifjonkans bilder fortsätter att röra på sig 🙂


      • hihi….. tips du behöver inte måla om så många bilder du kopierar bara bilden och målar över spindel med vitt så har du en ritad liten spindel som du klistrar in på din förlängda tråd bara lätt som en plätt trevlig helg på dig nu då.


  7. Hur går det med dina högar nu då har du fått undan dem?


    • Nä, det blir nya höga hela tiden!
      Jag kämpar med onsdagshögen fast det är fredag.
      Och det är förra veckans onsdagshög!


      • hahha det är synd om dig skratt….men du hinner nog någon dag skall du se.



Kommentera

