h1

trött på höstfärger

oktober 1, 2012

11 kommentarer

  1. 🙂


  2. Jepp! Nu vill ja ha blått!

    Har inte höstfärgerna blivit mer bruna än förr? Nyanser av brunt.


    • Bruntklet och klafsgrått.
      Blekgult och svampslemmigt.
      Och inte en kväll med stjärnglitter.
      Måste nog bli lite mer blått nu 🙂


  3. Jo, det kan man bli. Men man ska också tänka på att höstfärger och hösten i sig, ja hela säsongsvariationen är jätteviktig för modeindustrin. Annars skulle vi konsumenter köpa jättelite kläder och skor och det skulle vara jättedåligt för den svenska ekonomin, ja för hela världsekonomin och då skulle vår planet säkert hotas av undergång. Och det vore ju jättetråkigt.

    Kul att du är tillbaka Cyndi! Eller är det bara ett tillfälligt besök i overkligheten? 😉


    • Overkligt besök i tekoppen.

      Fast där är jag ju alltid 🙂

      Tillfälligt tittar jag upp från jobbet.

      Vet inte om jag fortsätter här.
      Eller annanstans.

      Mode?
      Jag kör blått jag.
      Det är väl modernt ibland?


  4. Hej Cyndi
    Välkommen tillbaka.
    Det är väl synd att höstfärgerna ramlar ner på marken och multnar bort. Men det är ju det som är återvinning.
    Nisse


    • Ja om dom kunde hålla sig på träden färgerna.
      Det skulle va fint mot det blå.
      Men brunt och gult på backen,
      och en grådaskig filt uppåt.

      Jag vill återvinna finhösten.
      Den där med frost på marken och glitter uppåt.
      och …
      Äh, jag menar nog vintern.
      Ja, vinter vill jag ha.
      Nu!


  5. Hallå! HHHAAAAAAAALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Någon där?


    • Ingen aning.
      Ska kolla.


  6. Hej Cyndie det var ett tag sedan nu igen….Ser din söta lilla kopp
    och känner igen ditt tecknarsätt. Ha det så skönt denna helg



Kommentera

