h1

Lucky Luke …

november 7, 2012

…och Lucky Me!

Passar bra att återvinna en gammal Wakeup Call idag.

Jag gillar inte alls att tävla, men just den här sången betyder seger för mig 🙂

Hörde den första gången 1990 på en liten bar i Oklahoma.

Jag spelade kort, men jag minns inte om jag vann.

Det gjorde kanske Lucky Luke.

Eller Elvis 🙂

Hörde den i radion på af några år senare.

När jag gick ut genom dörren

för att aldrig mer återvända.

Jag har varit Min Egen i snart tolv år nu.

Jag vinner varje dag.

Det är återvinning det!

 

CYNDI

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

  1. Hej Cyndi Ja den låten kommer man ihåg rena kultstatusen på den gillar den jag med Roligt se dig igen , Länkar in dig på min lista så du vet Ha en skön onsdag


    • Jag gillar att återvinna låtar.
      Och listor 🙂


  2. Hej Cyndi.
    Verkligen kul att du är tillbaka. Vilken fin låt. Du är bra på att hitta dem.
    Nisse


    • Det är oftast låtarna som hittar mej.
      Jag bara återvinner dom 🙂


  3. Vad är det här för sopstation? Återvinning… ?


    • Har redaktörn blivit en återförlorare?
      Hörde att byblaskan hade åternedstigit!



Kommentera

