h1

luft under vingarna

november 16, 2012

Fredagar är den svåraste dagen att återvinna tycker jag.

Dom kommer väldigt ofta farande.

Och jag är sällan beredd.

Så när fredagen går mot sitt slut

brukar jag lägga resterna av den i återvinningen

och hoppas att nästa fredag blir mer

Vinna än Åter liksom.

Jag börjar den här med lite mer Emiliana.

Så att vi får luft under vingarna 🙂

(Hon är kanske mest känd för den här underbara sången)

och drar på mig jobbarkläder!

Här ska återvinnas!

CYNDI

2 kommentarer

  1. Jo så är det nog, fredagar är lite hetsiga, krävande på nåt sätt. Fast bra ändå. Ta bara en sån sak som att då är det endast tre dar kvar till måndag med sol. Och i dag bara två, om ett par timmar bara en. Tick-tack, tick-tack. 😉


  2. Hann du se måndan som flög förbi, Jernis?
    Och solsken var det.
    Förstås 🙂



Kommentera

