h1

Morgonmöte med mig själv

november 20, 2012

 

 

Wakeup Call: When I walk among the hills (The band from Rockall)

 

En bra morgonrunda är när jag inte ens vet vilken runda jag tog.

När jag inte har sett några ruttna höstlöv, inga vargar, inga tidiga julgranar.

Inte ens vägen jag gick såg jag 🙂

Då har det varit ett givande morgonmöte!

Jag går igenom dagens Jobb, dagens Annat och dagens Tankar

medan jag går till jobbet.

Jag kallar det Morgonmöte med Mig Själv.

Och oftast möts vi 🙂

 

CYNDI

6 kommentarer

  1. Äh, dagens jobb! Det säger du bara för att du ska låta upptagen! Och morgonmöte, jo, jag tackar! Fint ska det va 😛


    • Jag är expert på att låta upptagen.
      Redaktörn kan ju försöka ringa 😉


  2. Hej Cyndi. man får de bästa svaren när man talar med sig själv så du gör det ju jättebra då klan man säga. Har inte heller sett några granar ännu men j kalendrar och adventsstake i ett fönster och den var redan tänd…


    • Ja varför vänta till advent.
      Det är ju i november det behövs mest ljus 🙂


  3. Såna promenader gillar jag också! Helt plötsligt är man framme, i alla fall för det mesta. Så där i största allmänhet har annars mina interna morgonöverläggningar en tendens att generera en och annan överraskning, dock inte så mycket för mig som för Hustru. 😉


    • Och helt plötsligt möter man en fredag.
      Regnig 🙂



Kommentera

