h1

sådärja

januari 6, 2015

Först försökte jag börja blogga med telefonen.

Sen jobbade jag för mycket.

Och kom inte in på min egen blogg på datorn längre.

Nåt mystiskt fel blev det 😦

Sen tröttnade jag på att ingen läser bloggar längre.

Eller skriver bloggar.

Men sen såg jag att dom där två sista inte stämmer alls.

Det finns visst såna som läser bloggar.

Och skriver.

En del börjar till och med skriva en blogg

precis just nu.

Och då är det väl lika bra jag fortsätter jag också 🙂

6 kommentarer

  1. Skriva ja, ja! Det kan väl vem som helst göra … men MÅLA! Det det är grejer det. Försök måla med en telefon om du kan!

    Måla! Med färg och halsar och stjärnor och sån´t.


    • Halsar blir det inte här på bloggen Gubben. Men en stjärna kan jag väl ordna…och kanske en soffa 🙂


  2. Cyndis återfinning av cybern! 🙂


    • Ja alltså den finner mig hela tiden Jernis 🙂 Och jag försöker uppfinna nya sätt att närma mig den. Cyberhantering liksom 😉


  3. Fortsätt skriva – och måla – jag lovar att kommentera, ibland… 😛


    • Lovar Kairn 🙂 Och inte bloggar jag för att få kommentarer. Jag bloggar för att kommunicera på nåt sätt. Och då är det ju kul med respons typ 😉



Kommentera

